وزیر دفاع آمریکا در تازه‌ترین تماس خود با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، گفت که «آمریکا برای دفاع از اسرائیل به انجام هرگونه اقدامی که لازم باشد، متعهد است.»

واشنگتن برای دفاع از اسرائیل هر اقدامی را انجام می‌دهد

«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا روز دوشنبه و در تماس تلفنی با «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به «تقویب موقعیت و توانمندی‌های نظامی آمریکا در سراسر خاورمیانه» اشاره کرده است.

وزیر دفاع آمریکا بدون اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین اقدامات تروریستی این رژیم در منطقه، در موضعی خصمانه علیه ایران در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «ما در مورد عملیات اسرائیل در غزه و اهمیت کاهش آسیب‌های وارده به غیرنظامیان، پیشرفت در راستای تأمین آتش‌بس و آزادی اسرا در غزه و تلاش‌هایمان برای جلوگیری از تجاوز ایران، حزب‌الله لبنان و دیگر گروه‌ها و کشورهای همسو با ایران گفت‌وگو کردیم.»

این تماس و اعلام مجدد آستین برای دفاع از رژیم صهیونیستی در حالی صورت می‌گیرد که پیشتر و در حالی که منطقه برای عملیات ایران و گروه‌های مقاومت پس از ترور شهید «اسماعیل هنیه» به دست صهیونیست‌ها آماده می‌شود، پنتاگون اعلام کرد، وزیر دفاع آمریکا دستور استقرار یک زیردریایی اتمی با موشک هدایت‌شونده در منطقه را صادر کرده است.

«یواس‌اس جورجیا» یک زیردریایی هسته‌ای است که از ماه ژوئیه در دریای مدیترانه حضور دارد و پنتاگون در رسانه‌های اجتماعی، استقرار این زیردریایی را به صورت علنی اعلام کرده است.

پیشتر پنتاگون» در پستی در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به تماس تلفنی آستین و گالانت، روی «تعهد ایالات متحده به برداشتن هر گام ممکن برای دفاع از اسرائیل» تاکید کرده بود.

ارتش ایالات متحده پیشتر گفته بود که جنگنده‌ها و ناوهای نیروی دریایی بیشتری را در منطقه مستقر خواهد کرد، زیرا واشنگتن به دنبال حفاظت از رژیم صهیونیستی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.